Stołówka

DROGI RODZICU PRZED DOKONANIEM PŁATNOŚCI SPRAWDŹ KWOTĘ W APLIKACJI „STOŁÓWKA” LUB SKONTAKTUJ SIĘ Z INTENDENTEM.
obiady – LUTY 2025 r.
- uczniowie 10 dni x 9,00 zł = 55,00 zł
- nauczyciele 10 dni x 9,00 zł = 90,00 zł
Wpłaty za miesiąc Luty należy dokonać od 22.01.2025 r. do 31.01.2025 r. (do piątku)
Wpłaty dokonujemy wyłącznie przelewem na konto bankowe:
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Gabriela Narutowicza w Siedlcach, ul. Szkolna 2, 08-110 Siedlce
Nr rachunku: 15 1050 1953 1000 0023 5335 9678 ING Bank Śląski
W tytule wpłaty wpisujemy: imię i nazwisko dziecka, klasa, miesiąc rok.
Uwaga:
Przypominamy, że odliczenie kwoty za odwołaną nieobecności dziecka w poprzednim miesiącu należy do obowiązków Rodzica. Można pomniejszyć kwotę wpłaty o niewykorzystane dni w kwietniu (oczywiście jeśli były zgłoszone u intendenta bądź w aplikacji STOŁÓWKA). Proszę dopisać to w tytule przelewu wraz z innymi informacjami.
W przypadku nieobecności odwołanie obiadów jest możliwe wyłącznie do godziny 7.30 danego dnia. Można również odwołać posiłek na kilka dni naprzód (nigdy wstecz).
Kontakt: E-mail : intendent@sp2.siedlce.pl nr tel. 25 794-33-11.
Informujemy, że wpłaty za obiady, które wpłyną po terminie będą zwracane na konto wpłacającego, a uczeń nie będzie mógł korzystać z obiadów w danym miesiącu. Liczy się data wpływu na konto szkoły. Prosimy o terminowe dokonywanie wpłat.St
- Zboża zawierające gluten
- Skorupiaki i produkty pochodne
- Jaja i produkty pochodne
- Ryby i produkty pochodne
- Orzeszki ziemne (arachidowe)
- Soja i produkty pochodne
- Mleko i produkty pochodne
- Orzechy
- Seler i produkty pochodne
- Gorczyca i produkty pochodne
- Nasiona sezamu i produkty pochodne
- Dwutlenek siarki
- Łubin
- Mięczaki
Wykaz składników oferowanych potraw z zaznaczeniem substancji alergicznych znajduje się u intendenta.
REGULAMIN WYDAWANIA OBIADÓW W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 2 W SIEDLCACH
- Opłatę za posiłki w stołówce szkolnej wnosi się w okresach miesięcznych, z góry do końca każdego miesiąca za miesiąc następny (wyjątek stanowi m-c wrzesień i styczeń – terminy ustalane oddzielnie).
2. Do korzystania z obiadów uprawnieni są uczniowie, których rodzice dokonali terminowej wpłaty za obiady.
3. Płatność za obiady dokonuje się tylko przez indywidualny przelew bankowy. Numer konta udostępniony jest na stronie internetowej szkoły.
4. W przypadku nie dokonania wpłaty zgodnie z p. 1, od 1-go dnia danego miesiąca dziecko nie otrzyma obiadu. Wszelkie wpływy za obiady po terminie, zostaną odesłane na konto, z którego dokonany był przelew.
5. W przypadku nieobecności w szkole albo rezygnacji z posiłku w danym dniu nieobecność zgłaszana jest do intendenta lub sekretariatu szkoły najpóźniej do godz. 1500 dnia poprzedzającego nieobecność (nr. tel. 25-794-33-11). Obowiązek zgłaszania nieobecności oraz odliczenie kwoty odpisu należy do płacącego za obiady.
6. Obiady nieodwołane traktowane są jako zjedzone.
7. Obiady odwołane są rozliczane w następnym miesiącu.
8. Jeśli planowana jest rezygnacja z obiadów, należy zgłosić ten fakt przed rozpoczęciem kolejnego miesiąca rozliczeniowego.
9. W przypadku nieobecności klasy w szkole, obiady odwołuje organizator, opiekun grupy z odpowiednim wyprzedzeniem czasowym (minimum 3 dni).
10. Nie ma możliwości pobierania obiadów na „wynos” oraz wykupowania obiadów jednodaniowych.
11. Ze względu na obostrzenia godziny wydawania obiadów dla poszczególnych klas są ustalane w zależności od planu lekcji na dany dzień.
12. W przypadku korzystania przez ucznia z pomocy w formie posiłku, udzielanej przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Siedlcach w ramach wieloletniego programu „Pomoc państwa w zakresie dożywiania”, do wnoszenia, rozliczania i zwrotu opłat za posiłki stosuje się uregulowania dotyczące przyznawania i rozliczania pomocy w formie posiłku udzielanej przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Siedlcach.13. Regulamin obowiązuje od dnia 01.10.2021 r.
podstawa prawna:
Uchwała nr LXI/877/2010 Rady Miasta Siedlce z dnia 30 września 2010r.