DROGI RODZICU PRZED DOKONANIEM PŁATNOŚCI SPRAWDŹ KWOTĘ W APLIKACJI „STOŁÓWKA” LUB SKONTAKTUJ SIĘ Z INTENDENTEM.
obiady – MAJ 2025 r.
- uczniowie 17 dni x 5,50 zł = 93,50 zł
- nauczyciele 17 dni x 9,00 zł = 153,00 zł
Wpłaty dokonujemy w terminie od 22.04.2025 r. do 30.04.2025 r. (środa) wyłącznie przelewem na konto bankowe:
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Gabriela Narutowicza w Siedlcach, ul. Szkolna 2, 08-110 Siedlce
Nr rachunku: 15 1050 1953 1000 0023 5335 9678 ING Bank Śląski
W tytule wpłaty wpisujemy: imię i nazwisko dziecka, klasa, miesiąc rok.
Uwaga:
W przypadku nieobecności odwołanie obiadów jest możliwe wyłącznie do godziny 7.30 danego dnia. Można również odwołać posiłek na kilka dni naprzód (nigdy wstecz).
Kontakt E-mail : intendent@sp2.siedlce.pl nr tel. 25 794-33-11.