Płatności za obiady

DROGI RODZICU PRZED DOKONANIEM PŁATNOŚCI SPRAWDŹ KWOTĘ W APLIKACJI „STOŁÓWKA  LUB SKONTAKTUJ SIĘ Z INTENDENTEM.

         obiady –  MAJ  2025 r.

  • uczniowie 17 dni x 5,50 zł = 93,50 zł
  • nauczyciele 17  dni x 9,00 zł = 153,00 zł

Wpłaty dokonujemy w terminie od 22.04.2025 r. do 30.04.2025 r.  (środa wyłącznie przelewem na konto bankowe:
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Gabriela Narutowicza w Siedlcach, ul. Szkolna 2, 08-110 Siedlce

Nr rachunku: 15 1050 1953 1000 0023 5335 9678 ING Bank Śląski

W tytule wpłaty wpisujemy: imię i nazwisko dziecka, klasa, miesiąc rok.

Uwaga:
W przypadku nieobecności odwołanie obiadów jest możliwe wyłącznie do godziny 7.30 danego dnia. Można również odwołać posiłek na kilka dni naprzód (nigdy wstecz).
Kontakt  E-mail : intendent@sp2.siedlce.pl  nr tel. 25 794-33-11.